Պարտվածները ուսուցման գործիքներ DL Sayers Իհարկե, դա աններելի է, որ ես, ում փորձը ուսուցումը խիստ սահմանափակ են, համարձակվում է շահարկի կրթական թեմաների. Բայց նման պահվածքը բավականին արդիական է, հասարակական կարծիքի օգտին.
Անհրաժեշտ է արդյունավետության բարձրացման ուսումնական գործընթացի համակարգված ձեռքբերման վերաբերյալ օբյեկտիվ տեղեկությունների ուսուցչի ընթացքում ուսումնառության եւ ճանաչողական գործունեության ուսանողների. Ուսուցիչը ստանում է այս տեղեկությունը մոնիտորինգի ուսուցողական եւ ճանաչողական գործունեության ուսանողների.
Հայտնի է, որ մոտ 70-80 - ը: Այդ ժամանակ, երբ անձը արթուն, նա լսում է, խոսելու, կարդալու, գրելու, խոսելու, այլ կերպ ասած, զբաղվում է ելույթ գործունեության հետ կապված իմաստով ընկալման խոսքի եւ դրա ստեղծման. Կարեւորությունը խոսքի
Exercise - խնդիր - ին կետը խաչմերուկում քննության խնդիրն է Ժողովուրդների բարեկամության համալսարանի T.V.Belokurova Մոսկվայում հայրենական գրականության եւ մեթոդական գործնական ուսուցման փորձի երկար coexisted երկու թվացյալ overlapping
4 4 Գ Լ ՈՒ Խ 1. Հրատապությունը խնդրի 5 ԳԼՈՒԽ 2. Հիմնական փուլերում ռուսական կրթություն 7 ԳԼՈՒԽ 3. Մանավանդ, որ մշակութային եւ պատմական զարգացումը Ռուսաստանի եւ կազմակերպումը դպրոցական կրթության 13 ԳԼՈՒԽ 4. Առյուծ Տոլստոյը 25 Գլուխ 5. Sukhomlinsky
Բայց միայն ¬ հողային ռեֆորմի (1864), ներկա ¬ րդ բացում է ճանապարհը դեպի ազատ ձեռնարկության. Ի սկզբին: XX դարում բիզնեսը Ռուսաստանում զբաղեցնում է մոտ հինգ միլիոն մարդ: Կային տասնհինգ հարյուր ընկերությունների.
- 3 1.Psihologo եւ մանկավարժական խնդիրների զարգացման երեւակայության նախադպրոցական 1.1. Էությունը երեւակայության, որպես հոգեկան գործընթացի 1.2. Մեխանիզմը ստեղծագործական երեւակայության 1.3. Հատկանիշները զարգացման ստեղծագործական երեւակայության մեջ նախադպրոցա
3 II. Ցանկ գլխից Գլուխ 1 - Ընդհանուր 5 Գլուխ 2 - Կառավարում եւ դպրոցի հանձնաժողովի 8 Գլուխ 3 - ընդգրկվածության, Թողարկում 9 Գլուխ 4 - տեխնիկական սարքավորումների 11 Գլուխ 5 - մեթոդներ փորձարկման գիտելիքների 13 Գլուխ 6 - Ակնարկներ մեկը ուսումնական գործընթացի հիմնական
Humarova GA Tambov 2001Soderzhanie Գլուխ 1. Տեսական հիմքերը մասնագիտական հմտությունների եւ սոցիալական գործունեության ուսուցչի 2 1. Մասնագիտական հմտությունների եւ կրթական տեխնոլոգիաների սոցիալական մանկավարժ ժամանակակից պայմաններում: 2 2. Համապատասխան մասնագիտական
3 Գլուխ I. ... Ըստ էության, բովանդակության, մեթոդների ձեւավորման Հայրենասիրական դաստիարակություն երեխաների. 1.1.Ponyatie եւ ասպեկտները հայրենասիրության ... 6 1.2. Իրավական դաշտ հայրենասիրական ... 8 1.3. Մեթոդներ ձեւավորման հայրենասիրական որակների անձի .... 9 ԳԼՈՒԽ II.