2.1 Work ներքին PR Հանրային ամենամեծ խնդիրը աշխատակիցների եւ ղեկավարների են `1) կրճատումը հավատարմության վերաբերյալ առաջնորդների 2) աճը պահանջարկի ժողովրդավարական կառավարման: PR անցկացրած ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ 1) առավել
ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարար Ռուսաստանի Դաշնության դաշնային գործակալության կրթության պետական ուսումնական հաստատությունում է բարձրագույն մասնագիտական կրթության մասին »Ռուսաստանի պետական համալսարանի տնտեսագիտության եւ առեւտրի», - Perm ինստիտուտ
Ամփոփում թեմայի վերաբերյալ »ՄԱՐԿԵՏԻՆԳԱՅԻՆ կապի մասին», «Կառուցենք կապերը ին Բրենդի դիրքավորում է տարածաշրջանում», Մոսկվա, 2009 ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ ապրանքանիշը ամբողջականությունը, հարգանք իր հատկանիշներով, անընդհատ խնամք մասնագիտական brand ղեկավարնեը տարիների ընթացքում.
Շուկայական հետազոտությունների անցկացման Կանադայում եւ Մեքսիկայում, Կանադայում, 1. Աշխարհագրական եւ սոցիալական ընդլայնված տվյալներ 1.1. Որտեղից երկիրը պետություն Հյուսիսային Ամերիկայում: Զբաղեցնում է կղզու հյուսիսային մասում եւ հարակից կանադական Արկտիկայի արշիպելագը,
Սպառողական վարքագիծը VI Il'in ուսումնասիրություն սպառողական վարքագծի առաջին փորձն զարգացնել տեսությունը սպառման հետ կապված մի շարք առանցքային դեմքերի սոցիալական XIX-XX դդ. Marx զարգացած գաղափարը ապրանքաշրջանառության fetishism. Ամերիկյան T.Veblen վերջում XIX դ.
I. Տեսական մաս 1. Որակի ցուցանիշներ եւ դասակարգում 2. Մեթոդներ որոշման որակի 3. Գործոնները ձեւավորման եւ պահպանման որակի ապրանք 4. Գնահատման որակի ապրանքների 5. The շարք սպառողական հատկությունների եւ որակյալ ապրանքների II.
Դաշնային գործակալության Կրթության դաշնային պետական կրթական ստեղծման բարձրագույն կրթության Դոն պետական տեխնիկական համալսարանի իհարկե աշխատանքի կարգապահության «հիմունքների մասին», ինչպես նաեւ Արտաքին գովազդ
Arketingovoe հետազոտական սպառողների բանկային ծառայությունների բարելավման մրցակցությունը բանկային ֆինանսական հաստատությունների տարածաշրջանային շուկայում Բովանդակություն Ներածություն 1. Տեսական հիմքը մարքեթինգային գործունեության բանկ ֆինանսական հաստատության
Հայեցակարգը ծրագիրը գնորդից, եւ սպառողական շուկայում եւ սպառողական վարքի վրա իր բիզնեսի հաճախորդների շուկայական վարքագծի սպառողների արդյունաբերական արտադրանքի 1. Հայեցակարգը հաճախորդի եւ սպառողական Այսինքն, ընթանում, մեր կարծիքով, առավել կարեւոր է, ասել է մարկետինգի,