: Եվ սա այն է, ինչ ցանկանում հաճախ անփորձ ուսուցիչներ, հենվելով հիմնականում իմացության մեթոդների պատժի. Makarenko, հաշվի առնելով աշխատանքի ուսուցիչը, ասել է, որ ուսուցչի աշխատանքը, որ, ըստ էության, գործունեության կազմակերպիչ. Եվ վարպետություն
§ 1. Մտավոր հետամնացության երեխաների 1.1. Ընդհանուր բնութագիրը մտավոր հետամնացության 1.2. Առանձնահատկություններ `ճանաչողական գործունեության երեխաների մտավոր հետամնացության 1.3. Տարբերակման առաջնային դպրոցական երեխաների մտավոր հետամնացության խմբերի § 2. Նկարագրություն
1. Ձեւավորում Gaming գործունեության Նախադպրոցական Սոցիալ - մանկավարժական խնդիրների գրականության քննության 1.1. Value է խաղի զարգացնել իրենց անձերի rebnka. 1.2. Զարգացման փուլերը մանկական խաղի մասին. 1.3. Առանձնահատկությունները խաղի ՄՏԱՎՈՐ ԹԵՐԶԱՐԳԱՑՈՒՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ.
1. Ներածություն 1.1.Opredelenie ընտրովի դասընթացներ 1.2.Obschie ընտրովի առարկայի պահանջներին ծրագրերի 1.3.Trebovaniya ընտրովի դասընթացներ 2.Osnovnye մասին. Ծրագիր է, որը ընտրովի դասընթացներ ուսանողների դասարանի 10 "հանդիպման մարտահրավերներին Օրգանական քիմիայի բարձր մակարդակի բարդության."
Ներածություն Գլուխ I. 1.1 Ակնարկներ գործունեությունն արտացոլող ձեւավորումը, զարգացումը եւ վերափոխումը մասնագիտական մտածելակերպը 1.2 Սոցիալ - պատմական, հոգեբանական եւ մանկավարժական վերլուծության մտածողության եւ մտածելակերպի Ուսուցիչների ԳԼՈՒԽ II. 2.1 վերլուծություն դինամիկայից
Ինչու են գողանալ. Յուրաքանչյուր երեխա գոնե մեկ անգամ ձեր կյանքում մի բան գողանում. Կարող են լինել բացառություններ, բայց ես երբեք չեմ լսել մի երկիր, հայտարարել է, որ մի շարք ավագ դպրոցի դասասենյակներում, ուսանողների, երիտասարդ եւ ոչ այնքան երիտասարդ
1 գիտական գիտելիքների որպես մեթոդաբանական վերլուծության գիտական խնդիրը 2 3 վարկածներն ու իրենց դերը հետազոտական ուսումնասիրության չորս հիպոթետիկ - դեդուկտիվ եղանակով 5 առեւանգման եւ բացատրական վարկածներն 6 դասակարգում գիտական տեսությունների 7 մեթոդներ ստուգման, վավերացման
3 Գլուխ 1.Istoriya մշակում եւ ներկայիս կարգավիճակը CPC. 1.1.Stanovlenie ու փորձը CPC .6 1.2.Harakteristika 2.Organizatsiya գլխի 13 - CPC է CPC. 2.1.Planirovanie է CPC .21 2.2.Sovmestnaya աշխատանքի CPC եւ հիմնական ձեռնարկությունների կողմից օրինակով CPC 1 տարի
էջ 2 ԳԼՈՒԽ I բնույթը դիդակտիկ խաղեր, որպես ուսուցման միջոց p.5 I.1 տեսակները դիդակտիկ խաղեր p.6 I.2 Կառուցվածք դիդակտիկ խաղեր p.9 I.3 I.4 գործառույթները դիդակտիկ խաղեր պայմաններ դիդակտիկ խաղեր I.5 Խաղ փուլեր Էջ 11 Էջ 12 Էջ 15 ԳԼՈՒԽ
Mіnіsterstvo osvіti i Գիտություն Ուկրաինայի Putivlsky pedagogіchny քոլեջի іmenі S.V.Rudnєva Pozaklasna ռոբոտը s մաթեմատիկայի 4 - րդ կուրսի ուսանող է molodshih Claes Kursova ռոբոտը s մաթեմատիկայի, խումբ D spetsіalnіst 5,010102 Gritsachenko Yulії Oleksandrіvni Kerіvnik Ռոբոտներ Vikladach Մաթեմատիկա Chernjakova G.