...... 3 Գլուխ 1. Սոցիալական բնույթը ընտանիքի 1.1. Հիմնական գործառույթներն ու սոցիալական կարգավիճակը ընտանիքի ...... 5 1.2. Ժամանակակից մոդելը, ընտանիքի եւ նրա առանձնահատկությունները ... 12 1.3. Էությունը սոցիալական խնդիրների ժամանակակից ընտանիքի ... 15 ԳԼՈՒԽ 2. Սոցիալական եւ մանկավարժական գործունեությունը ընտանիքի հետ
Կազանի պետական մանկավարժական համալսարան Էլ P P e, r է T թեման պատրաստվում միջդիսցիպլինար կապեր իրականացվում Shimarin DV ստուգել Farhieva R.Sh. Կազան 2001 Plan տեսակների I միջդիսցիպլինար կապեր է դասավանդման բովանդակության մաթեմատիկայի II պլանավորման intersubject
Մշակութային եւ կրթական աշխատանքները: ԽՍՀՄ - ում: 2 դպրոց ինստիտուտներ. 3 մանկական ստեղծագործական 5 կայանները երիտասարդ տեխնիկները. 12 կայաններ երիտասարդ naturalists. 12 թատրոններ երեխաների համար. 13 Մանկապատանեկան Մարզադպրոցներ. 14 մանկական էքսկուրսիա եւ զբոսաշրջիկային կայանը: 15 մանկական գրադարանում:
Գլուխ I. Վերլուծությունը եւ գրականության I.1 սահմանման եւ կարեւորությունից անկախ աշխատանքի ուսանողների մանկավարժական ուսումնարանների ուսումնասիրության մեթոդների ֆիզկուլտուրայի դասընթացների եւ վաղ մանկության զարգացման I.2. Հիմնական նպատակներն ընթացքում ֆիզիկական մեթոդի
Գլուխ I. Լեզվի զարգացումը նախադպրոցական տարիքի երեխաների եւ խնդիրները underdevelopment խոսքի. 1.1.Sovremennoe Պետական խնդրի խոսքի զարգացման նորմալ խոսքի զարգացմանը եւ ընդհանուր underdevelopment խոսքի գրականության 1.2.Harakteristika Նախադպրոցական տարիքը եւ զարգացման փուլը
Humarova GA Tambov 2001Soderzhanie 1. Տեսության կրթության եւ ուսուցման առումով արտաքին pedagogov2 2. System ուսուցիչների կրթության Ռուսաստանի երկրորդ կեսին տասնիններորդ դարում կրթական մտածում Ni Pirogova6 3. Totas Gordon է մանկավարժական կրթության
Ներածություն Գլուխ 3 - 0 Էությունը Existential ոլորտում փիլիսոփայական ասպեկտների 5 0.0. Պատմական ասպեկտը existentialism 5 0.0. Դպրոցներ եւ հոսանքներ են existentialism 9 0.0.0. Man ԱԺ Berdyaev 9 0.0.0. Soren Kierkegaard խնդիրը մարդու գոյության 11 0.0.0.
Ինչպես հիշեցնում դրական զգացմունքներով ուրիշների Օլեգ I. Zhdanov դոկտոր, հոգեբանություն, բժշկական գիտությունների դոկտոր, Ռուսաստանի ԳԱ Հանրային ծառայությունները նախագահին կից Ռուսաստանի. Առաջին տարրը շենքի հարաբերությունների մարդկանց
Ներածություն Թեմա. 3 Գլուխ 1. Խաղալ որպես ամրապնդման կրթական գործունեությունը երիտասարդ ուսանողների հետ: 6 1.1 բնույթը play գործունեության հետ. 6 1.2. Հոգեբանական հիմքերը Մոլեխաղեր գործունեության տարրական դպրոցի աշակերտների համար: Թեմա. 12 1.3. Տեղն ու դերը խաղալ գործունեության սովորում: