| Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
В категории материалов: 244 Показано материалов: 201-210 |
Страницы: « 1 2 ... 19 20 21 22 23 24 25 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
|
Մեծացնել մասնաբաժինը բիզնեսի հանրային ոլորտում Էստոնիայի պահանջում է խորը գիտելիքներ շուկայական մեխանիզմների, ռազմավարական պլանավորման գործընթացի եւ որքան արդյունավետ է ազդեցությունը մրցակցային դիրքի ընկերության շուկայում պայմաններում. Մեկ
Մարկետինգ |
Просмотров: 166 |
Загрузок: 66 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
ՀՀ կրթության եւ գիտության Ուկրաինայի ազգային տեխնիկական համալսարանի «Խարկովի պոլիտեխնիկական ինստիտուտի" վարչության արտադրության եւ կադրերի կառավարման ամփոփ կարգապահության, «Մտավոր սեփականության մասին», «մեթոդները գնահատման
Մարկետինգ |
Просмотров: 202 |
Загрузок: 75 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
Համալիր միջոցառումների PR Ներածություն հայեցակարգը »հասարակական հարաբերությունների մասին» պրակտիկայում ռուսական գործարար դառնում է ավելի մասսայական. Սակայն ոչ բոլոր գործարարների ղեկավարները, բարձրաստիճան ղեկավարները ունեն հստակ պատկերացում, թե ինչ է հասարակական հարաբերությունները, թե ինչ է
Մարկետինգ |
Просмотров: 292 |
Загрузок: 84 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
Ամփոփում սկզբունքների վրա մարքեթինգային դասընթացի մրցակցության շուկայական տնտեսության 1. Սահմանադրական սկզբունքը ազատության մրցակցության Քանի մեկի հիմնարար սկզբունքների շուկայական տնտեսության ազատ մրցակցություն, ինչպես սահմանված է արվեստի. 8 - րդ կետերով նախատեսված
Մարկետինգ |
Просмотров: 272 |
Загрузок: 79 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
1. Գնահատման արդյունքների OF PR ծրագրեր որակական ցուցանիշից (հիմնված է փորձի, իհարկե, չի կարող ապացուցել) եւ քանակական (միջոցով հետազոտությունների, դիտարկումների). Ակնհայտ արդյունքները - ին նրանք, նույնականացման, որը չի պահանջվում ծախսել գումարներ
Մարկետինգ |
Просмотров: 234 |
Загрузок: 76 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
«Atl - մարքեթինգային» գովազդային շուկան այսօր վերջին իրադարձությունները վկայում են, որ գովազդային շուկան հագեցած. Եվ դա ոչ այնքան չափը գովազդային ներդրումների Ինչ վերաբերում է սպառողական վերաբերմունքի, ինչպես նաեւ գովազդի. Սպառողները, դադարեց ուշադրություն Ավանդական ԶԼՄ - ները:
Մարկետինգ |
Просмотров: 216 |
Загрузок: 86 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
: 2 2. Որոշակի ապրանքանիշը, Բրենդի եւ նորարարություն 3 3. Եկեք տեսնենք, 5 4. Ինչու է դա: 7 5. Բրենդի հունիսի 9. Prodvidenie ապրանքանիշը 12 7. Բրենդի Վիմպելկոմը 16 8. Եզրակացություն 20 9. Ցանկ օգտագործվող literatury.21 Ներածություն. Դարակների վրա
Մարկետինգ |
Просмотров: 352 |
Загрузок: 58 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
Դասախոսություն 5. Նոր արտադրանքի արտահանման միջազգային քաղաքականության, բայց ինչ? Այս ապրանքը նույնական է այն, ինչ արդեն վաճառվում է ներքին շուկայում, արտադրանքը նախատեսված է արտաքին շուկաներում ապրանքների նույնատիպ, բայց ներկայացվում, եթե դա տարբեր ապրանքային? Ոչ մի պատասխան
Մարկետինգ |
Просмотров: 279 |
Загрузок: 69 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
3 1. Դերը հանրային ծառայության Համաշխարհային պատմություն 5 1.1 coined PSAs 5 1.2 զարգացմանը, սոցիալական գովազդի մասին ֆոնին համաշխարհային պատմության 7 2. Անհրաժեշտությունը սոցիալական գովազդի ժամանակակից Ռուսաստանում 15 2.1 ներկա կարգավիճակի Ռուսաստանի 15 2.2 ընկալման
Մարկետինգ |
Просмотров: 233 |
Загрузок: 58 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
Model ընտրության Know-Feel-գնելու իմաստը, խթանելու ենք նոր արտադրանքի շուկայում, ներգրավելով տեղական արտադրողների շարքում առաջատար դիրք. Ընտրությունը գովազդային օբյեկտի վերջնական սպառողների մեծածախ առեւտրի բիզնես. Մանրածախ առեւտրային ծառայություններ.
Մարկետինգ |
Просмотров: 210 |
Загрузок: 63 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
|
|