1. Պատմական Milestones գովազդային 2. Գովազդի տեսակները, իրենց տարաձայնությունները եւ կառուցվածքը 2.1. Հիման վրա ինչ գովազդային 2.2. Առանձնահատկությունները ժամանակակից գովազդային գործընթացը 3. Գովազդը շուկայավարման համակարգի 3.1. Ձեւերը գովազդի եւ խթանման 4. Տեսակները բաշխման
Marketing առեւտրի առանձնահատկությունն այն է, որ իր սեփական արտադրանքի ՎԱՃԱՌՔԻ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆ կանգնել է, որ այս ընկերությունը մատուցում է ծառայությունների ապրանքային արտադրողներին իրականացման տվյալ ապրանքի. Նպատակները ուսումնասիրության կրթական պրակտիկայի
2. Մարքեթինգ, նրա էությունը եւ հիմնական սկզբունքներին: Շրջակա միջավայրի մարկետինգի Շուկայի հատվածամասերի. 3. Մարքեթինգային խառնուրդ. Արտադրանք Գին: Միջոցները տեղափոխվելու ապրանքը շուկա. Ենթակառուցվածքների 4. Տիպաբանությունը մարկետինգի 5. Մարկետինգային հետազոտություններ. 6. Մանրամասն Ռուսաստանում իրականում եւ հեռանկարներին
Zmіst Նոր Գեոդեզիական եւ criticality suchasnih pіdhodіv է rozumіnnya հիմնականում printsipіv Մարքեթինգ Visnovki Ցուցակ vikoristanih Jerel Նոր Termіn Մարքեթինգ Winick է ekonomіchnіy lіteraturі ԱՄՆ mezhі XIX-XX դդ. Іsnuyut sotnі yogo traktuvan. Հիմնախնդիրը
Բովանդակություն Ներածություն. Գ Լ ՈՒ Խ 1. Ծագման ռուսական տպագիր գովազդի եւ հրատարակչական. § 1. Տարրերի ռուսական protoreklamy. Փորագրություն փայտի վրա Ներկում ավանդույթը. § 2. Ցնդող ժանր տպագրված թռուցիկներ եւ պլակատներ: Գ Լ ՈՒ Խ 2. Պատմությունը ռուսական տպագիր գովազդի եւ Տպագրություն XV-XIX դդ.
Ներածություն հիմնական նպատակն դիմակահանդես կամ մի տոն, որը կարող է դիտվել որպես խոշոր նախագծի ստեղծել դրական ներքին եւ արտաքին կերպարը առեւտրային ընկերությունների ընդհանրապես. Բայց դա կարող է նպատակը
Սանկտ - Պետերբուրգի պետական ճարտարագիտական - տնտեսագիտական ինստիտուտ ակադեմիա Cheboksary Զբոսաշրջության եւ սպասարկման աշխատանքներ մարկետինգի դասընթաց զբոսաշրջության. Առարկայական մեթոդներ տարածման եւ խթանման զբոսաշրջային ապրանքների ավարտվել ուսանողների II ընթացքը համապատասխան խմբի 3-16-97 № Zach.