| Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
В категории материалов: 244 Показано материалов: 211-220 |
Страницы: « 1 2 ... 20 21 22 23 24 25 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
|
1. Պատմական Milestones գովազդային 2. Գովազդի տեսակները, իրենց տարաձայնությունները եւ կառուցվածքը 2.1. Հիման վրա ինչ գովազդային 2.2. Առանձնահատկությունները ժամանակակից գովազդային գործընթացը 3. Գովազդը շուկայավարման համակարգի 3.1. Ձեւերը գովազդի եւ խթանման 4. Տեսակները բաշխման
Մարկետինգ |
Просмотров: 455 |
Загрузок: 69 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
Marketing առեւտրի առանձնահատկությունն այն է, որ իր սեփական արտադրանքի ՎԱՃԱՌՔԻ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆ կանգնել է, որ այս ընկերությունը մատուցում է ծառայությունների ապրանքային արտադրողներին իրականացման տվյալ ապրանքի. Նպատակները ուսումնասիրության կրթական պրակտիկայի
Մարկետինգ |
Просмотров: 266 |
Загрузок: 62 |
Добавил: Ash |
Дата: 22.01.2013
|
|
|
2. Մարքեթինգ, նրա էությունը եւ հիմնական սկզբունքներին: Շրջակա միջավայրի մարկետինգի Շուկայի հատվածամասերի. 3. Մարքեթինգային խառնուրդ. Արտադրանք Գին: Միջոցները տեղափոխվելու ապրանքը շուկա. Ենթակառուցվածքների 4. Տիպաբանությունը մարկետինգի 5. Մարկետինգային հետազոտություններ. 6. Մանրամասն Ռուսաստանում իրականում եւ հեռանկարներին
Մարկետինգ |
Просмотров: 163 |
Загрузок: 65 |
Добавил: Ash |
Дата: 21.01.2013
|
|
|
Zmіst Նոր Գեոդեզիական եւ criticality suchasnih pіdhodіv է rozumіnnya հիմնականում printsipіv Մարքեթինգ Visnovki Ցուցակ vikoristanih Jerel Նոր Termіn Մարքեթինգ Winick է ekonomіchnіy lіteraturі ԱՄՆ mezhі XIX-XX դդ. Іsnuyut sotnі yogo traktuvan. Հիմնախնդիրը
Մարկետինգ |
Просмотров: 167 |
Загрузок: 65 |
Добавил: Ash |
Дата: 21.01.2013
|
|
|
Բովանդակություն Ներածություն. Գ Լ ՈՒ Խ 1. Ծագման ռուսական տպագիր գովազդի եւ հրատարակչական. § 1. Տարրերի ռուսական protoreklamy. Փորագրություն փայտի վրա Ներկում ավանդույթը. § 2. Ցնդող ժանր տպագրված թռուցիկներ եւ պլակատներ: Գ Լ ՈՒ Խ 2. Պատմությունը ռուսական տպագիր գովազդի եւ Տպագրություն XV-XIX դդ.
Մարկետինգ |
Просмотров: 153 |
Загрузок: 57 |
Добавил: Ash |
Дата: 21.01.2013
|
|
|
Ներածություն հիմնական նպատակն դիմակահանդես կամ մի տոն, որը կարող է դիտվել որպես խոշոր նախագծի ստեղծել դրական ներքին եւ արտաքին կերպարը առեւտրային ընկերությունների ընդհանրապես. Բայց դա կարող է նպատակը
Մարկետինգ |
Просмотров: 162 |
Загрузок: 53 |
Добавил: Ash |
Дата: 21.01.2013
|
|
|
.3 Գլուխ 1. Զբոսաշրջություն Շուկա եւ իր բնույթով Զբոսաշրջություն Շուկա կառուցվածքը .5 5 Դասակարգումը զբոսաշրջության շուկայում: 6 գնահատում շուկայի 9 որոշման շուկայական կարողությունների 11 գործառույթները տուրիստական շուկայի 12 ԳԼՈՒԽ 2. Միջազգային զբոսաշրջային շուկայի 13 կարգավիճակը միջազգային զբոսաշրջային շուկայում:
Մարկետինգ |
Просмотров: 269 |
Загрузок: 96 |
Добавил: Ash |
Дата: 21.01.2013
|
|
|
ԹԵՄԱՆ 7. MarketingovІ KomunІKATsІЇ Մարքեթինգ KomunІKATsІYa SCHO CE. VIBІR Complex Prosuvannya բնութագրերը Base Complex ElementІV Visnovki Pіslya vivchennya կողմից wee zmozhete Zrozumіti sutnіst i priznachennya մարքեթինգային komunіkatsіy Viyaviti գործոններ
Մարկետինգ |
Просмотров: 145 |
Загрузок: 61 |
Добавил: Ash |
Дата: 21.01.2013
|
|
|
Բովանդակություն Բովանդակություն Ներածություն 1 2 1 բնութագիրը 4 1) բնութագրերի արտադրանքի 4 2) գնահատում է հուլիսի 3), վերլուծություն մրցակիցներին Փետրվարի 8 - ՄԱՐԿԵՏԻՆԳԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ 11 1) փուլերը ՄԱՐԿԵՏԻՆԳԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ 11 2) շուկայի հատվածամասերի 12 3) Դիրքավորման
Մարկետինգ |
Просмотров: 231 |
Загрузок: 54 |
Добавил: Ash |
Дата: 21.01.2013
|
|
|
Սանկտ - Պետերբուրգի պետական ճարտարագիտական - տնտեսագիտական ինստիտուտ ակադեմիա Cheboksary Զբոսաշրջության եւ սպասարկման աշխատանքներ մարկետինգի դասընթաց զբոսաշրջության. Առարկայական մեթոդներ տարածման եւ խթանման զբոսաշրջային ապրանքների ավարտվել ուսանողների II ընթացքը համապատասխան խմբի 3-16-97 № Zach.
Մարկետինգ |
Просмотров: 168 |
Загрузок: 70 |
Добавил: Ash |
Дата: 21.01.2013
|
|
|
|
|