Դաշնային գործակալության համար կրթության Kemerovo պետական համալսարանի տնտեսագիտական ֆակուլտետի մարկետինգի դասընթաց աշխատանքների մոդելավորման վարքագիծը սպառողական կազմակերպությունների Շենքեր ուսանողական խմբի E-051 Zhilinkov PV Supervisor Chupryakova Ա.
1 Ընդհանուր բնութագրեր առեւտրային ձեռնարկությունների 1.1 հիմնավորումը իրավական ձեւի առեւտրային ձեռնարկության կառավարման 1.2 նկարագիրը շրջանակներում առեւտրի 1.3 ձեռնարկության հիմնական նպատակն Ձեռնարկության 1.4 վերլուծության Խարտիայի
Դաշնային գործակալության Կրթության պետական ուսումնական հաստատությունում բարձրագույն կրթության Կուբանի պետական համալսարանի Թեզիսների հիմնական բիզնեսի գործունեության առաջնային մարքեթինգային տեղեկատվության Կրասնոդարի 2010 Բովանդակություն
Մարքեթինգ անհրաժեշտություն եւ խնդիր վերլուծություն մրցակցային իրավիճակի ընկերության շուկայական (Russian կոնկրետություն) Nischev SK, Վոլգա - Vyatka ԽՈՐՀՐԴԱՏՎԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆ - Saransk անհրաժեշտություն վերլուծություն մրցակցային իրավիճակի ընթացքում անցում կատարել շուկայում, ընկերության առջեւ բազմաթիվ խնդիրներ գոյատեւման.
Title բիզնեսի զարգացման ժամանակակից Ռուսաստանում կրթական աշխատանքի կարգապահության - Անվճար ռեֆերատներ, ժամկետը թղթեր, թեստեր. Մարքեթինգ, գովազդ եւ առեւտրային 2 Կալինինգրադ պետական տեխնիկական համալսարանի տնտեսագիտության եւ բիզնես
4 I. Տեսական խնդիրներ պլանավորման եւ զարգացման գները գնագոյացում Enterprise 6 1.1 գնագոյացման ռազմավարությունը ամուր ու գնանշումներն 8 1.2 ազդող գործոնները Գները 10 1.3 մեթոդներ գնային 12 II. Վերլուծություն գնային քաղաքականության Սելենա