Բովանդակություն Ներածություն. 1. Գովազդային հաղորդագրությունը, ըստ էության, նրանց ստեղծման եւ տեղադրելու համար: 1.1 բնույթը եւ արժեքը գովազդային հաղորդագրություն: 1.2 հատկանիշները ստեղծման եւ տեղաբաշխման գովազդային հաղորդագրությունները 2. Կոնկրետություն բաշխման ուղիներով գովազդային առավելություններն ու թերությունները:
Առաջադրանք 1. Էությունը եւ հիմնական հասկացությունները մարքեթինգային 1. Խնդրում եմ, տվեք ինձ մեկ սահմանումը մարկետինգի Մարքեթինգ - մարդու գործունեությունը ուղղված հանդիպման կարիքների եւ ցանկանում է բորսայում: 2. Խնդրում ենք տրամադրել բովանդակությունը
Բովանդակության կառավարման խնդիրն է գնահատել իրական վիճակը առեւտրային քաղաքականության ընկերության տվյալ շուկայի գնահատման չափանիշներով սահմանված (վերահսկվող հմտություններ) դասարանից (մակարդակ) եւ A, B, C, մանկավարժ Comments: 1. Վերլուծել շարք իրական բիզնես
ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարար, Ռուսաստանի Դաշնությունը, Ռոստովի պետական տնտեսագիտական համալսարանի «RINH» ֆակուլտետի Առեւտրաարդյունաբերական մարկետինգի բաժին Առեւտրի եւ լոգիստիկա վերահսկիչ աշխատել կարգապահության Շուկայի հետազոտում ուսանողական II ընթացքում հեռակա բաժնի գր.
ՀՀ կրթության եւ գիտության Մոսկվայի հումանիտար ինստիտուտ - էկոլոգիական ամփոփում թեմայի վերաբերյալ մարքեթինգի վրա թեմայով ձեւերի Մարկետինգ եւ Գովազդ անշարժ դուրս կատարվել Komrakova KY ստուգվում Kondrasheva NN Մոսկվայի 2008 թ. Պլանի հասկացությունը եւ էությունը
ՀՀ կրթության եւ գիտության Ռյազանի պետական համալսարանի SAEsenin Տնտեսագիտության ֆակուլտետ վարչության ժողովրդական տնտեսության Թեզիսների մասին »մեթոդներ գրավելու ուշադրություն գովազդի. Հասկացությունը եւ էությունը գովազդի միջազգային ». Պահեստավորված 4 - րդ կուրսի ուսանողուհի E42 Boyko S.