Ամփոփում թեմայի վերաբերյալ »ՄԱՐԿԵՏԻՆԳԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ» - ին: «բարելավում մրցունակությունը տեղական ընկերությունների», Մոսկվա - 2009 վերլուծելով թեման ժողովրդական գիտաժողովներ Մարքեթինք, գովազդ եւ առեւտուր վերջին երեք ամիսների ընթացքում, դուք կիմանաք
To մանրածախ կետերում կարողացանք հաջողությամբ իրականացնել իր գործունեությունը խթանելու արտադրանքի, դրա կառավարումը պետք է իմանա, որ ընդհանուր միտումներն ու հեռանկարները Ռուսաստանի մանրածախ առեւտրի Այս դեպքում, ամենամեծ հետաքրքրությունն են
Տեսակները Ինտերնետ Մարքեթինգ ՈՒղեցույց փոխանակման հայեցակարգին համացանցում ենթադրում ներկայությունը ինտերնետային էջի, ինչպես նաեւ հղումներ այլ Առցանց ռեսուրսներ. Հետեւաբար, քանի որ գործնականում առկա ՈՒղեցույց գալուստը ոստայնում. Սկզբունքը պարզ է
Նոր Marketing Zmіst Osoblivostі poslug Іntegruvannya Մարքեթինգ է գործընթացը vikonannya poslug Visnovki ցուցակ vikoristanih Jerel մեկ ներածական s հիմնականում fenomenіv dіysnostі Yea gіgantsky rіst գնդաձեւ poslug. Sogodnі մասին neї pripadaє 73 Աշխատանքային mіsts S համարը
Մարքեթինգային քաղաքականությունը ընկերության. Մարքեթինգի է արվեստի ֆիրմայի վարքի շուկայական մրցակցային միջավայրում: Մարքեթինգ, որ մարդկային գործունեության նպատակն է հանդիպել կարիքներն ու պահանջները եւ կարիքները իր միջոցների դիմաց. Հիմնական
Ներածություն Ինչ է merchandising. Այդ բառը գալիս է անգլերեն, ինչը նշանակում է ապրանքների առեւտուրը. Ուղղակի թարգմանությունն բառի merchandising կարելի է համարել արվեստ առեւտուր, այսինքն, անել հնարավոր ամեն ինչ, որպեսզի հեշտացնել գործընթացը ընտրելու գնորդի եւ գնման
Վերլուծություն բնութագրերի կազմակերպման եւ կառավարման վիրտուալ ձեռնարկությունների Kataev Ա.Վ. Վիրտուալ ձեռնարկություններից մեկն է նոր կազմակերպչական ձեւերի ձեռնարկությունների Զարգացումը նոր ձեւերի կազմակերպման եւ կառավարման ձեռնարկության ավելի ազդել