Բովանդակություն 1. Բացատրական Ծանոթագրություն 2. Վերլուծական Հաշվետվություն 2.1 Ներածություն 2.2 2.4 համառոտ եզրակացությունը Մաս 2.3 հավելված 3. References 1. Բացատրական Նշում ենք ստացել խնդիրն է որոշում կայացնողների անցկացնելու շուկայական հետազոտություն, »ԻՆՏԵՐԻԵՐ - ԴԻԶԱՅՆԻ ՍՏՈՒԴԻԱ», բացել նոր Studio.
ՀՀ կրթության եւ գիտության Ուկրաինայի Novokakhovsky գործիքի ուսանողական ռեֆերատների ին սպառողական շուկայում եւ ձեռք բերելով սպառողների վարքագծի. Միջին ուսանողական խմբի P03 - 2D Lipovtsev Artem ստուգվում ուսուցիչ կառավարում եւ շուկայագիտական Kovtun O.
Բովանդակություն Գլուխ 1. Բիզնես պլան Ltd Spectrum 1.1 համառոտ ձեռնարկության. Ապրանքներ եւ ծառայություններ 1.2 կազմակերպություն արտադրության եւ մարկետինգի ռազմավարություն. Marketing Strategy 1.3 Արտադրական պլան 1.4 1.5 Ֆինանսական պլան վերլուծություն Կլիմայի ինովացիոն վերլուծության 1.6
Բովանդակություն Ներածություն Գլուխ 1 Գլուխ 2 ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐ 1.1Vidy Research 1.2 2.1. Արդյունավետությունը առաջնային եւ երկրորդային տեսակի ուսումնասիրությունների 2.2. Արդյունավետությունը տարբեր մեթոդների հետազոտության եզրակացություն References Ներածություն. Գրելու համար
Լոգիստիկա համակարգեր եւ բաղկացուցիչ մասեր լոգիստիկայի համակարգը մի համակարգ է, որը իրականացնում է որոշակի գործառույթներ ինքնակարգավորվող արձագանքները եւ լոգիստիկա գործողությունների, որպես կանոն, կազմված է մի քանի ենթահամակարգերի եւ մշակվել է արտաքին միջավայրում.
Ամփոփում է ենթարկվում »ՄԱՐԿԵՏԻՆԳԱՅԻՆ ԵՎ Շուկայի հետազոտում» մասին »կայքերի արդյունավետ գործիքների հասնելու համար ընկերության ռազմավարական նպատակները», Մոսկվա, 2009 օգտագործումը կայքում բիզնես հնարավորությունների եւ ռազմավարական ուղենիշ ժամանակակից
Ինչ է նախագիծ, եւ թե ինչպես կարելի է կառավարել մեր ժամանակը երկարաժամկետ հաջողություն կարող է լինել միայն մի ընկերություն, որը ի վիճակի է արագ ու ճկուն հարմարվելու հաշվել է անընդհատ շուկայական պայմաններում. Մեծ ձեռնարկությունը, այնքան ավելի դժվար է,