Ըստ շուկայի մարքեթինգային նշանակում է մի շարք ապրանքների եւ ծառայությունների պոտենցիալ սպառողները. Օրինակ, Ռուսաստանի TV շուկայի մարքեթինգային է սահմանված բոլոր պոտենցիալ գնորդների Հեռուստատեսության ցանկի հետ.
Բովանդակությունը վերլուծությունը շուկայի հնարավորություններից, նպատակային շուկան ընտրությունը զարգացում մարքեթինգային վերլուծության շուկայական հնարավորությունների կոսմետիկա - դեմոկրատական ապրանքների Նախ, այն նախատեսված է շատ լայն սպառողների Երկրորդ, այդ արտադրանքը հեշտությամբ մատչելի.
Ամփոփ - ին թեմայի դասակարգման ապրանքների շուկայավարման Ներածություն արեւմտյան ընկերությունների, այդ թվում եւ այնպիսի հսկաներ, ինչպիսիք են «General Motors» կարծում է, որ "Շահույթը հոսում է, որտեղ գլխուղեղը»: Հարցն այն է, թե ինչ brain? Ընթացքում «վայրի psevdorynka" Շահույթը
Ներածություն Այսօրվա բարդ աշխարհում, մենք բոլորս պետք է հասկանանք, նյութեր Selling ավտոմեքենա, որոնման աշխատանքները, բարձրացնելով ֆինանսական միջոցներ կամ բարեգործության խթանմանը գաղափարը, մենք զբաղվում են մարկետինգի Մենք պետք է իմանանք, թե ինչ է շուկան
Sales հիմնված սկզբունքի 12P 1. Հոգեբանական նախապատրաստումը վաճառողը. Ժամը 80 - ից վաճառքի է հոգեբանություն. Վաճառողն է կառավարել գնորդի որոշմամբ: Հոգեկան նախապատրաստումը պետք է անել, գնորդի ձեռք բերել ապրանքները. Քանի որ տարբեր մարդիկ պետք է վարվեն այլ կերպ.
Ներածություն հիմնական նպատակը Դասընթացի աշխատանքային հնարավորությունների մասին եւ գործնական տեխնիկան merchandising, ինչպես նաեւ ընդհանուր պատրանքներ եւ արհեստական սահմանափակումների: Այս հայեցակարգի. Են սույն ուսումնասիրության է merchandising
Համապարփակ ուսումնասիրություն է շուկայի դերի տեղեկատվության մարքեթինգային նպատակներով: Մարքեթինգային տեղեկատվության համակարգ հասկացություն է մարքեթինգային տեղեկատվական համակարգի ներքին հաշվետվական համակարգի հավաքելու արտաքին մարկետինգային տեղեկատվական համակարգի ՄԱՐԿԵՏԻՆԳԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ.