| Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
В категории материалов: 244 Показано материалов: 21-30 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 ... 24 25 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
|
3 1. Տեսական հիմքերը արտաքին եւ ներքին միջավայրի 5 2. Enterprise Marketing միջավայր 20 3. Վերլուծություն հետեւանքների ներքին եւ արտաքին միջավայրի ՍՊԸ hermes իր մարքեթինգային գործունեության 35 4. Ուղղությունները բարելավման Մարքեթինգի
Մարկետինգ |
Просмотров: 251 |
Загрузок: 61 |
Добавил: Ash |
Дата: 23.01.2013
|
|
|
վերլուծություն» Բովանդակություն 1. Մարքեթինգ եւ արտադրական բնութագրերը ապրանքի 2. Փորձագիտական գնահատման եղանակները առանձնանում արտադրանք 3. Վերլուծել կազմի մատրիցով եւ գործառույթների արտադրանքի (գրիչ) 4. Ցանկ հղումներով
Մարկետինգ |
Просмотров: 189 |
Загрузок: 46 |
Добавил: Ash |
Дата: 23.01.2013
|
|
|
3 1. Changing վարքագիծը ռուսական սպառողների որպես նախապայման ձեւավորման համար ժամանակակից մանրածախ ձեւաչափերով: 4 1.1. Պահեստավորված սպառողական վարքի 6 2. Բնորոշ վարքագիծ սպառողական ապրանքների առանձին ձեռնարկություններին. Հանձնարարականներ ուսումնասիրության
Մարկետինգ |
Просмотров: 222 |
Загрузок: 59 |
Добавил: Ash |
Дата: 23.01.2013
|
|
|
Գործնականում զարգացման աշխատանքային մասնագիտությունների Բովանդակություն 1. Տեխնիկական եւ տնտեսական բնութագրերը խանութի 2.Tehnologiya կազմող շրջանակը ապրանքների խանութ 3. Սարքը եւ տեխնոլոգիաները խանութի դասավորությունը 4. Առեւտրի եւ տեխնոլոգիական սարքավորումների խանութ
Մարկետինգ |
Просмотров: 266 |
Загрузок: 64 |
Добавил: Ash |
Дата: 23.01.2013
|
|
|
Mіnіsterstvo agrarnoї polіtiki Ukrainy Poltavska տիրող Agrarna akademіya վարչություն կառավարման եմ ճիշտ պլանավորել Bіznes Tovaristva s obmezhenoyu vіdpovіdalnіstyu Smakota Vikonav 3 - րդ կուրսի ուսանողուհի GROUP Թիւ 2 Spetsіalnostі Fіnansi Sіlkov Eugene Poltava 2008 Rozdil I.
Մարկետինգ |
Просмотров: 280 |
Загрузок: 83 |
Добавил: Ash |
Дата: 23.01.2013
|
|
|
Հիմնական հասկացությունները մարքեթինգային արտիստ ուսանողներ MT-301 Green G.V.1. Էությունը մարքեթինգային մարքեթինգային հայեցակարգին դարձավ alternativakontseptsii մարկետինգի եւ խթանման. Հիմնական նպատակն է առավելագույնի հասցնել վերջինիս շահույթ ավելացնելով վաճառքի.
Մարկետինգ |
Просмотров: 286 |
Загрузок: 76 |
Добавил: Ash |
Дата: 23.01.2013
|
|
|
3 1. Հաճախորդի հավատարմության է նպատակը ցանկացած բիզնեսի 4 1.1. Հայեցակարգը հավատարմության 4 1.2. Զեղչային եւ հաճախորդների բավարարվածության 6 1.3. Օգտագործումը պլաստիկ քարտերի ստեղծել Զեղչային համակարգեր 11 1.4. Զեղչային համակարգ հեռանկարները 15 2. Երկրպագել
Մարկետինգ |
Просмотров: 220 |
Загрузок: 70 |
Добавил: Ash |
Дата: 23.01.2013
|
|
|
Ukhta ինստիտուտի կառավարման եւ գործարար. Դասընթացի աշխատում է կարգապահության մարքեթինգային ին թեմայի ընտրության ալիքների տարածման ապրանքների եւ ծառայությունների ձեռնարկության. Աշակերտի երրորդ տարին EUP-99 հեռակա բաժին Alimeg Ahmed oglu Khalilov կոդը 99800536 Ukhta. 2002.Tema
Մարկետինգ |
Просмотров: 239 |
Загрузок: 65 |
Добавил: Ash |
Дата: 23.01.2013
|
|
|
Բովանդակություն Ներածություն Գլուխ 1. Տեսական հիմքը Ուղղակի մարքեթինգի 1.1 Ըստ էության, հայեցակարգի եւ առավելությունների Ուղղակի մարքեթինգի 1.2 գործիքների Ուղղակի մարքեթինգի ԳԼՈՒԽ 2. Վերլուծությունը Ուղղակի մարքեթինգի վրա օրինակով Colin s 2.1 Հիմնական հատկանիշները
Մարկետինգ |
Просмотров: 369 |
Загрузок: 72 |
Добавил: Ash |
Дата: 23.01.2013
|
|
|
1. Ներածություն. 2. Գոյություն ունեցող նախագծերը: 2.1 Նկարագրություն ապրանքների. 2.2 պոտենցիալ գնորդների ապրանքների 2.3 միջեւ տարբերությունը ապրանքների նմանատիպ մրցակիցներին: 3. Մարքեթինգային պլան. 3.1 վերլուծություն շուկայի հատվածում. 3.2 նպատակները եւ մարքետինգային ռազմավարություն. 3.3 մրցակցության շուկայում. 4. Ռիսկի գնահատման ծրագրի.
Մարկետինգ |
Просмотров: 276 |
Загрузок: 74 |
Добавил: Ash |
Дата: 23.01.2013
|
|
|
|
|