3 1. Տեսական հիմքերը արտաքին եւ ներքին միջավայրի 5 2. Enterprise Marketing միջավայր 20 3. Վերլուծություն հետեւանքների ներքին եւ արտաքին միջավայրի ՍՊԸ hermes իր մարքեթինգային գործունեության 35 4. Ուղղությունները բարելավման Մարքեթինգի
3 1. Changing վարքագիծը ռուսական սպառողների որպես նախապայման ձեւավորման համար ժամանակակից մանրածախ ձեւաչափերով: 4 1.1. Պահեստավորված սպառողական վարքի 6 2. Բնորոշ վարքագիծ սպառողական ապրանքների առանձին ձեռնարկություններին. Հանձնարարականներ ուսումնասիրության
Գործնականում զարգացման աշխատանքային մասնագիտությունների Բովանդակություն 1. Տեխնիկական եւ տնտեսական բնութագրերը խանութի 2.Tehnologiya կազմող շրջանակը ապրանքների խանութ 3. Սարքը եւ տեխնոլոգիաները խանութի դասավորությունը 4. Առեւտրի եւ տեխնոլոգիական սարքավորումների խանութ
Հիմնական հասկացությունները մարքեթինգային արտիստ ուսանողներ MT-301 Green G.V.1. Էությունը մարքեթինգային մարքեթինգային հայեցակարգին դարձավ alternativakontseptsii մարկետինգի եւ խթանման. Հիմնական նպատակն է առավելագույնի հասցնել վերջինիս շահույթ ավելացնելով վաճառքի.
Ukhta ինստիտուտի կառավարման եւ գործարար. Դասընթացի աշխատում է կարգապահության մարքեթինգային ին թեմայի ընտրության ալիքների տարածման ապրանքների եւ ծառայությունների ձեռնարկության. Աշակերտի երրորդ տարին EUP-99 հեռակա բաժին Alimeg Ahmed oglu Khalilov կոդը 99800536 Ukhta. 2002.Tema
Բովանդակություն Ներածություն Գլուխ 1. Տեսական հիմքը Ուղղակի մարքեթինգի 1.1 Ըստ էության, հայեցակարգի եւ առավելությունների Ուղղակի մարքեթինգի 1.2 գործիքների Ուղղակի մարքեթինգի ԳԼՈՒԽ 2. Վերլուծությունը Ուղղակի մարքեթինգի վրա օրինակով Colin s 2.1 Հիմնական հատկանիշները