Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Cubism
· Բեռնել
| 23.01.2013, 20:03 |
1. Ներածություն. 2. Գոյություն ունեցող նախագծերը: 2.1 Նկարագրություն ապրանքների. 2.2 պոտենցիալ գնորդների ապրանքների 2.3 միջեւ տարբերությունը ապրանքների նմանատիպ մրցակիցներին: 3. Մարքեթինգային պլան. 3.1 վերլուծություն շուկայի հատվածում. 3.2 նպատակները եւ մարքետինգային ռազմավարություն. 3.3 մրցակցության շուկայում. 4. Ռիսկի գնահատման ծրագրի.
|
Категория: Մարկետինգ | Добавил: Ash
|
Просмотров: 256 | Загрузок: 68
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|