| Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
PR Տարերքը Համալիրի մարքեթինգային կապի
|
· Բեռնել
| 22.01.2013, 09:20 |
| 1. Գնահատման արդյունքների OF PR ծրագրեր որակական ցուցանիշից (հիմնված է փորձի, իհարկե, չի կարող ապացուցել) եւ քանակական (միջոցով հետազոտությունների, դիտարկումների). Ակնհայտ արդյունքները - ին նրանք, նույնականացման, որը չի պահանջվում ծախսել գումարներ
|
|
Категория: Մարկետինգ | Добавил: Ash
|
| Просмотров: 235 | Загрузок: 76
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|