| Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Մեխանիզմը հակակոռուպցիոն օրենքների հավատարմագրային
|
· Բեռնել
| 23.01.2013, 20:46 |
| 3 1. Changing վարքագիծը ռուսական սպառողների որպես նախապայման ձեւավորման համար ժամանակակից մանրածախ ձեւաչափերով: 4 1.1. Պահեստավորված սպառողական վարքի 6 2. Բնորոշ վարքագիծ սպառողական ապրանքների առանձին ձեռնարկություններին. Հանձնարարականներ ուսումնասիրության
|
|
Категория: Մարկետինգ | Добавил: Ash
|
| Просмотров: 223 | Загрузок: 59
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|