Անունը փաստաթուղթը ռուսական Հեռավոր Արեւելքում Խաղաղօվկիանոսյան համակարգի Բովանդակություն Ներածություն 1. Ռուսաստանի Հեռավոր Արեւելքում համակարգում APR 1.1. Պայմաններ է արտաքին առեւտրի զարգացման համագործակցության 1.2. Ի հիմնական արտաքին առեւտրային գործընկերներից 2. Կառուցվածքային առանձնահատկությունները, արտաքին
Ընդհանուր տեղեկություններ ծրագրի մասին SKIF լրիվ անվանման ծրագրի SKIF - դիզայնի եւ զարգացման ընտանիքում մոդելների զանգվածային արտադրության բարձր կատարողական հաշվողական համակարգերի զուգահեռ սուպերհամակարգիչը ճարտարապետության եւ ստեղծման հայտի
Վարչության տնտեսագիտական տեսութեան ամփոփում է թեմայի »ԴՐԱՄԱԿԱՆ անցյալն ու ներկան" ծրագրում: PP. 1. Չորս ձեւերը արժեքի 3 2. Գործառույթները դրամական 7 3. Փողի զանգված եւ գումար պահանջել, August 4. Մի քանի տեսություններ մայիսի 9 - ին Եզրակացություն 10 Վկայակոչումներ 11 »ԴՐԱՄԱԿԱՆ կախարդել ժողովրդին.
Հայաստանում, ժողովուրդը մեր stranyi այլ երկրների ապահովել են անձնուրաց աջակցությունը հայ ժողովրդի sdavalikrov հղել դեղերի եւ հագուստ, որը կօգնի հասկանալ blockages ivosstanavlivat la.No քաղաքը եւ կան հնացած է, վատ ավանդույթ. Օրինակ, մի արյունալի վրեժ.
Ukhta ինստիտուտի կառավարման եւ գործարար. Դասընթացի աշխատում է կարգապահության մարքեթինգային ին թեմայի ընտրության ալիքների տարածման ապրանքների եւ ծառայությունների ձեռնարկության. Աշակերտի երրորդ տարին EUP-99 հեռակա բաժին Alimeg Ahmed oglu Khalilov կոդը 99800536 Ukhta. 2002.Tema
Պլան. 1. Ընդհանուր 3 էջ, եւ D-գլյուկոզա-D-գլյուկոզա-D-գլյուկոզա բ L-գլյուկոզա 3. Լինելով բնության 4 Էջ 4. Պատրաստում 5 Էջ 5. Դիմում - ը 5 - ից 6 - ը: Ֆիզիկական հատկություններին 6 - Էջ 7: Քիմիական հատկությունները 6 Էջ 8. Ribose եւ deoxyribose
Ներածություն Գլուխ 5 1.Trebovaniya անձնակազմը, որ ապահովում է մշակույթի եւ որակի հյուրանոցային ծառայությունների 7 1.1. Style-of-service հյուրանոցային Հյուրեր 7 1.2. Պահանջները տեսքը եւ անձնական հիգիենայի եւ հյուրանոցի անձնակազմի 8 Գլուխ
Բովանդակություն Ներածություն Գլուխ 1. Տեսական հիմքը Ուղղակի մարքեթինգի 1.1 Ըստ էության, հայեցակարգի եւ առավելությունների Ուղղակի մարքեթինգի 1.2 գործիքների Ուղղակի մարքեթինգի ԳԼՈՒԽ 2. Վերլուծությունը Ուղղակի մարքեթինգի վրա օրինակով Colin s 2.1 Հիմնական հատկանիշները
Ռուսաստանի ակադեմիական NYE, պատմաբանների, հնագետների այս մեծ իրադարձությունների անցյալի, մինչեւ այդ ակտի COVE nashihpredstanut նման vootchiyu Հազարամյակի Chami մինչեւ որեւէ գործողության, լուր կտարածվի vsemuobshir Nome մեր հայրենիքը կփոխանցվի մեր զավակներն ու թոռները. Պատմական Թանգարանը ունի մարդու sput hmillionov ցուցանմուշներին:
3 վերանայման գրականության 5 1.Ekonomicheskaya ըստ էության արժեր 1.1. Մեթոդներ ծախսերի հաշվառման եւ հաշվարկման արժեքի կատարված ապրանքների ներքին գործնականում 16 1.2. Ծախսեր եւ դրանց դասակարգման 33 2.Organizatsionno - տնտեսական բնութագիրը Baikal-SEC Kudarinsky