ՀՀ կրթության եւ գիտության Ուկրաինայի Խարկովի ազգային համալսարանի տնտեսագիտության ֆակուլտետի կառավարման Անհատական Ուսուցման եւ ուսումնասիրությունների խնդիրն առարկայի »ՄԱՐԿԵՏԻՆԳԱՅԻՆ» - ին: «Դիրքի ընկերությանը« ԱԴԻԴԱՍ »» ավարտվեց 3 - րդ կուրսի ուսանողուհի ֆակուլտետի 5 num Մեդվեդեւի N.
Ինտերնետի նոր տեխնոլոգիայի ներդրումը որպես ԶԼՄ - ների համար, կապի եւ ԶԼՄ - ների գովազդային արդեն ձեւավորվել է 90 տարի, օնլայն գովազդի ծավալը եւ զարգացած զուգահեռ զարգացման ցանցի Ինտերնետը միջոց է ներկայացնել տեղեկատվություն,
Եղանակի կանխատեսման մեթոդների մարքեթինգային գործունեության gl Bagiev, EL Bogdanov կանխատեսումը պետք է որոշել, միտումները ընկերության շարունակական փոփոխությունների գործոնները արտաքին եւ ներքին միջավայրի եւ բանական որոնման մարքեթինգային գործունեությանը
2. Որոնք են գները. 3. Գնային քաղաքականություն է մարքեթինգային համակարգի 4. Մեթոդներ գնագոյացման եւ զեղչեր մինչեւ Կպչուն եւ այլ գներով. 4. Աշխարհը գինը. 6. Գրականություն. Ներածություն. Ամերիկյան նշանավոր գիտնական - Մարքեթինգ պրոֆեսոր Fiilipp Kotler է տալիս հետեւյալը.
Դասակարգումը եւ առանձնահատկությունները առեւտրային սարքավորումների Խանութ սարքավորումներ պահանջները բաժանվում է հետեւյալ տեսակների առեւտրային ոչ - Մեխանիկական սարքավորումների (կոմերցիոն Կահույք), գործիքավորումը, վերահսկում եւ Դրամարկղը սառնարանային սարքավորումներ,
Polish տնտեսագետ S. Kowalski վատտ երկու հազար սահմանումների »ՄԱՐԿԵՏԻՆԳԱՅԻՆ», որը հանդիսանում է շատ հստակ ցույց է տալիս, խորը ստորաբաժանումներից այս տարածքում, նույնիսկ փորձագետների. Կուտակման նման զանգված մեկնաբանությունների տեղի է ունեցել շուրջ 70 տարի, սկսած 1902 թ.