Մշակույթի նախարարությունը Ռուսաստանի Դաշնության Սանկտ Պետերբուրգի պետական համալսարանի մշակույթի եւ արվեստի բաժնի գրադարանավարություն եւ տեղեկատվություն հեռաուսուցման վարչության գիտատեխնիկական տեղեկատվական տեղեկատվական ուղեկցման բիզնես պլանավորման Դիպլոմ
ZVІT մասին vikonannya progr virobnichoї պրակտիկան պլան է եկել չորս Zagalna Խաղարկային PІDPRIЄMstva PE Fenaf 7 SpetsifІKA DІYalnostІ մարքեթինգի ծառայության PІDPRIЄMstva 9 OrganІZATsІYa ZDІYsnennya ANALІZU DOSLІDzhen մարքեթինգ. System Obrobki ІNformatsІЇ 11
1. Դերը ապրանքային նշանների եւ իրենց տարբերակները: 2. Առանձնահատկությունները իրականացման ֆիրմային ապրանքների. Իրավական ասպեկտները նշանի 3. Ապրանքանիշ որպես գովազդի. Պրակտիկան բրենդինգի Ռուսաստանում եզրակացության ցուցակում օգտագործված գրականության
Դաշնային գործակալության Կրթական Ռոստովի պետական տնտեսագիտական համալսարանի «RINH ֆակուլտետի« Առեւտրի եւ շուկայագիտական ամփոփում թեմայի վերաբերյալ «Սկզբունքներ մարքեթինգային" թեմայով »ՄԱՐԿԵՏԻՆԳԱՅԻՆ որպես շուկայական հայեցակարգին, դրա օգտագործումը զարգացող շուկաներում Ռուսաստանում» Շենքեր ուսանողական գր.