Գլուխ I. ......... 3 Տեսական ասպեկտները պատկերի ձեւավորման հյուրընկալության ձեռնարկությունների ...... 5 1.1 հայեցակարգը պատկերով, իր նպատակները, գործառույթները եւ կառուցվածքը 5 1.2 հիմանական քայլերի եւ գործիքների պատկերի ձեւավորման ...... 12 1.3 հատկանիշները պատկերի ձեւավորման հյուրանոցի ձեռնարկության ...... 15 ԳԼՈՒԽ II.
, Բարձր սպա ջրով tower բարձրությունը 25 մ (1907-1908), որը դառնում է զարդարել ու խորհրդանիշը քաղաքի վերեւում կար տեղ վերանայման բնագավառում: Այժմ Tower մասն է զինվորական կենտրոնական առողջարանը: Փառք
Մարտի 2 - ին պայմանագրի պահանջների համաձայն Քաղաքացիական օրենսգրքի է Ռուսաստանի Դաշնության 4 3 հիմնական կանոնները կատարման պայմանագիր Ապրիլ 10 Մայիս 13 կառուցվածքը պայմանագրի հետ համաձայնության ավիաընկերության հունիսի 23 - ին համաձայնության հյուրանոցային ընկերությունը հուլիսի 27 - ին պայմանագիր է մատակարարել 29 Օգոստոս համաձայնագիր են ավտոմեքենաների
Ներածություն Գլուխ 5 1.Trebovaniya անձնակազմը, որ ապահովում է մշակույթի եւ որակի հյուրանոցային ծառայությունների 7 1.1. Style-of-service հյուրանոցային Հյուրեր 7 1.2. Պահանջները տեսքը եւ անձնական հիգիենայի եւ հյուրանոցի անձնակազմի 8 Գլուխ
չոր սնունդ յուրաքանչյուր անձի համար մեկ օրը Կլիմայական եւ եղանակային պայմանները: Նման ուղեւորություններ ծանոթ մասնակիցներին, այդ թվում, այն տեսանկյունից, որ ֆիզիոլոգիական գործընթացների սպառման համար, մարսողություն սնունդ. Ենթադրվում է, որ ուղեւորություն դեպի
2 1. Zarinsk թաղամաս 4 1.1 Աշխարհագրություն եւ էկոնոմիկայի ոլորտում 4 1.2 պատմության տարածքի 10 2. Հանգստյան օրերի եւ վարում է տարածաշրջանում Zarinsk 15 2.1 փուլերը օր 15 2.2 անցկացման հնարավորությունը նրանց Zarinsk տարածաշրջանում 20 եզրակացությունը
Կենտրոն Չելյաբինսկ քաղաք Չելյաբինսկ քաղաքի զբոսաշրջային տեսարժան վայրերից հիմնական փողոցում, Լենինի Avenue South Ural պետական համալսարան Scarlet Field Regional Public Library Revolution Square Kirovka Arbat օպերայի եւ բալետի թատրոն:
2 Գլուխ 1. Ռազմավարություն եւ խթանել 5 1,1 փուլերում արդյունավետ 5 1.2 զարգացման համապարփակ բյուջեի խթանման եւ ընտրության տարրերի համալիր զարգացման 17 ԳԼՈՒԽ 2. Բնույթի եւ փուլերը զարգացման գովազդի, վաճառքի խթանման եւ հասարակայնության հետ կապերի ...
Գ Լ ՈՒ Խ 1 .... 3. Մեթոդներ խթանման ապրանքները եւ ծառայությունները զբոսաշրջության եւ SDR 5 1.1 խթանումն է SCS եւ զբոսաշրջության ... 5 1.2 հասարակայնության հետ կապերի ... 8 1.3 Advertising կամ անձնական, Վաճառք .... 10 ԳԼՈՒԽ 2. Աջակցություն հյուրանոցային ծառայությունների ... 12 2.1 Գովազդային եւ