................ Էջ 3 1. Ընկալման եւ նրանց գույքը ... Էջ 4 որոշում ընկալման ... Էջ 4 պատկերով բնութագրերի ընկալման .... Էջ 5 ընկալման տարածքի ... Էջ 8 ընկալման ժամանակ ... Էջ 10 Էջ 10 ... Motion ընկալումը ընկալումն ու ներկայացումը ... Էջ 13 2.
Պատմությունը դպրոցը, կողմ եվ դեմ ուսուցիչներ փորձի սուբյեկտիվ վերլուծության է պատմությունը, քանի որ այն դարձավ հիմքն ու գիտելիքները ցանկացած կենդանի edinstvennymusloviem V.G.BelinskiyV մեր դասարան: Յոթ տարի փոխարինեց առնվազն desyatiuchiteley պատմությունները. Դրանց թվում
Մարդկության պատմության ի inextricably կապված է պատմության մեջ բնության Ներկա փուլում ավանդական հարցերին իր փոխգործակցության, ինչպես նաեւ մարդու վերաճեց գլոբալ բնապահպանական խնդիր. Եթե մարդիկ մոտ ապագայում սովորել հոգ տանել բնության, նրանք ոչնչացնում են.
Մեր թեզը նվիրված ուսումնասիրության բարդ խնդիրների մշակույթ Մտագործունեությունը տարրական դպրոցում. Կա թերեւս ոչ մի ուսուցիչ, ովքեր չեն մտածում, թե ինչու բազմաթիվ ուսանողներ են խոչընդոտել, այլ ոչ թե փորձ, այլ ոչ թե փորձում է օգնել այդ ուսանողներին.
Եւ ապա խորհրդարանական հանրապետություն փետրվարին 1917 - հոկտեմբեր 1917 թ. , - Տոտալիտար պետություն սահմանադրական իրավունքն է, որը հայտնվել է որպես հետեւանք հոկտեմբերյան հեղափոխության եւ գոյություն է ունեցել տարբեր վարկածների մինչեւ երկրորդ կեսին ճշգրտման ժամանակահատվածում 80 s.
.2 1. Հասկացությունը եւ էությունը հիմնական հասկացությունների հետազոտական կհատուցի, Մոտիվացիա, բարոյականության 4 2. Հոգեբանական - կրթական շրջանակների համար գործընթացի ձեւավորման մոտիվներով բարոյական վարքագծի տարրական դպրոցի 11 3. Բնութագրում մեթոդներ ձեւավորման մոտիվներով
ընդունելություն ուսանողների, ինչպես նաեւ հումանիտար աճել է 46.0, այդ թվում `Լրիվ դրույքով - 72.3 34.5 եւ 94.5, համապատասխանաբար, տնտեսական, Պետք է նշել, որ բոլոր մեծ աջակցության մասնագետների, այդ տարածքներում պետք է ոչ պետական ուսումնական հաստատություններում
3 2. Պատմություն ձեւավորման լրացուցիչ կրթության 90 - ական թվականներին եւ XX դ. 4 3. Պատմություն ձեւավորման լրացուցիչ կրթության օրինակով պալատում երեխաների եւ երիտասարդների 7 4. Եզրակացություն 11 5. Հիշատակում 12 1. Introduction նպատակը տեսական