Գլուխ I. Տեսական ասպեկտներ անհատական մոտեցումը ուսուցման կրտսեր ուսանողներ 1.1. Անհատական մոտեցում գործընթացին դաստիարակության հիմունքների եւ հասկացությունները. 1.2. Հոգեբանական հատկանիշները իրականացման անհատական կրթության 1.3. Տարիքը
Գլուխ 1.Teoreticheskie հիմքը բնավորություն 1.1.Suschnost տերմինը «բնավորություն» 1.2.Temperament եւ Դաստիարակում շուրջ ԳԼՈՒԽ 2. Կրթություն, հաշվի առնելով դրական հատկությունները բնավորություն 2.1. Դաստիարակում հուզական զսպվածությունը 2.2.Formirovanie պայթյունից
3 Գլուխ 1 Տնային - մի ձեւ ուսուցման գործունեության 1.1 տեղը տնային համակարգում ուսուցման այլ ձեւերի ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ 5 Րոպե, 1,2 - ին տնային 6 Ch.2 բովանդակությունը Տնային 2.1 նպատակները, տեսակները եւ մակարդակները տանը
II Պատմական սկիզբը կրթական տեխնոլոգիաների III արդի կրթական տեխնոլոգիաների կրթական տեխնոլոգիաների տարրեր IV V ուսուցիչ հակամարտության կարգավորում եւ ստեղծման VI լրացուցիչ տարրերի կրթական տեխնոլոգիաների VII VIII եզրակացության
2. Կազմակերպությունը ուսումնական ծրագրերի եւ դասագրքերի քիմիան նոր 2.1. Վերլուծություն ժամանակակից մեթոդների քիմիա 2.2. Խաղարկային նախատեսում 2.3. Օրացույց եւ թեմատիկ պլանավորման համար: Դասընթացը Օրգանական քիմիայի մասին OS Գաբրիելյան, եւ այլն: 2.4.
Ներածություն Գլուխ 1: 3. Տեսական ասպեկտները ազգային մշակույթի կատ. աշխատում 6 1.1. Ռուսական երգի մշակույթի VOLGA 6 1.2. Արժեքը երգում, որպես գործընթացի ձեւավորման ազգային մշակույթի վոկալ երեխաներին. Հիմնական երեխայի ձայնը Գլուխ 24
Sharygina SI Ivdel 2008 Աշխատանքի Կրթություն preschoolers. 1. Հասկացությունները "Trud», «Կրթության մասին» Աշխատանքի 2. Մեծ ուսուցիչների եւ Աշխատանքի Makarenko Ushinsky, Sukhomlinsky, Krupskaya. 3. Ի տարբերություն աշխատանքի մեծահասակների եւ երեխաների համար. 4. Խնդիրն աշխատանքի կրթության 5. Աշխատանքի տեսակները preschoolers.
սոցիալական աշխատող է մասնագիտությամբ, հիմունքների սոցիալական մանկավարժության, հիմնադրումից սոցիալական եւ կրթական գործունեության դասագիրք. ծախսեր `մեծ գլխով մեխ. Բարձր. Պահել. ինստիտուտներ - Մ., մարդկության Մանրամասն Vlados Կենտրոն, 2001 416 p. Հեղինակներ Galaguzova MA Galaguzova JN, Գ Shtinova