Introduction հայեցակարգը «տեղեկատվական պատերազմում» դառնում է ավելի մասսայական. Այն ոչ միայն օգտագործվում է գիտական հոդվածներ, սակայն movies. Արտաքին տեսքը ֆիլմերի եւ կատարողների տարբեր գործիչների, պնդելով ներկայությունը Տեղեկություն
1. Տեսական հիմքը հայեցակարգին «դեղին մամուլի» 1.1 «Դեղին Kid", պատճառները Հանրահայտնություն 1.2 տիպաբանական հատկանիշները է «դեղին մամուլի» 1.3 «որակ» եւ «դեղին մամուլի». Որոշ առանձնահատկություններ կամ 1.4 Tabloids եւ Runet 2. Rating Մեդիա - Պրեսս
Զրույց ինստիտուտի հեռակա կրթության ռուս ժողովուրդների բարեկամության համալսարանի ժուռնալիստիկայի կարգապահության photojournalism Ստուգման աշխատանքի թիվ մեկ ուսանող - Ball Daria S. (2 - րդ կուրս): Yaroslavl 1. Սահմանել հասկացությունը «կապի» եւ
Դասընթացի աշխատում է կարգապահության, «Լրագրություն» - ին: «Ժուռնալիստիկայի AV Amfiteatrov "Բովանդակություն Ներածություն 1. Amfiteatrov Լրագրություն Նախքան իր առաջին աքսորի 2. Amfiteatrov լրագրության դերը աքսորի Սիբիրում 3. Լրագրողական Հոդվածներ Amfiteatrov
Հարցեր հաշվանցում կարգապահության «զանգվածային կապի եւ Մեդիա պլանավորում" 1. Հայեցակարգը զանգվածային կապի. Ինչ նկարագրվում է հասկացությունը ԲԿ - ում: Սահմանումներ ԲԿ - ում: Դժվարություններ եզակիորեն որ ԲԿ - ում: MC եւ լրատվամիջոցների. Տարածությունները հետազոտական ԲԿ - ում:
Խրոնիկա նշում է, որ իշխանի Նովգորոդ եւ, անկասկած, Կիեւում, եւ քահանաները հավաքների otstarost սովորեցնում է երեխաներին 300 գիրք 232, 136. Հիմքեր կան ենթադրելու, որ Վլադիմիր եւ իշխան Յարոսլավ ստեղծեց ոչ միայն տարրական դպրոցում, որտեղ սովորել է կարդալ, բայց այլ բարձրաստիճան