Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Վերլուծություն արդյունավետության առեւտրային գովազդի
· Բեռնել
| 22.01.2013, 10:23 |
I. Մեթոդական Բաժին 3 1.1. Վերլուծություն խնդրի իրավիճակի 3 1.2. Մեկնաբանումը հիմնական հասկացությունները. 5 II. Մեթոդական Բաժին 8 2.1. Հիմնավորումը մեթոդների էմպիրիկ տվյալների հավաքում 8 2.2. Սահմանումը հետազոտության բնակչության 9 2.3. Օրացույց պլան
|
Категория: Գովազդ և PR | Добавил: Ash
|
Просмотров: 245 | Загрузок: 58
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|