Բովանդակություն 1 Ընդհանուր կատեգորիայում առարկայի ... 3 2 հոգեբանական եւ մանկավարժական ներկայացումը սուբյեկտիվ բնութագրերի .... 5 3 սուբյեկտները կրթական գործունեության .......... 6 4 ուսուցումը որպես ներկայացուցչական տարիքային ժամանակահատվածում ... 7 5 Տարիքային ժամկետները, ինչպես նաեւ
Ներածություն Գլուխ I. 3 Ուսուցման շրջակա միջավայրի ակտիվ գործիք անձնական զարգացման preschoolers 1. Ուսումնասիրությունը խնդրի զարգացման միջավայր, կրթական ուսումնառության գործընթացի 6 2. Բազմազանությունը զարգացման միջավայրը. Իր գործառույթը եւ դիզայն սկզբունքները
Ցանկացած գործունեություն, բաղկացած է երեք մասերից motivational կողմնորոշման եւ գործառնական եւ գործադիր անդրադարձ դերանուն գնահատում: Բացակայությունը առաջին մասի սպասեք մի քաոսային կուտակում առանձին գործողությունների, առանց հստակ եւ գիտակից նպատակով, երբ անձը
: p.3-5 Գլուխ I մանկավարժական եւ հոգեբանական հիմքերը գործընթացի անհատականացման p.6-27 1. Հասկացությունը եւ էությունը անհատականության. p.6 - 23 2. Առանձնահատկություններ անհատականացում ուսուցման մաթեմատիկայի P.24-27 Գ Լ ՈՒ Խ II փորձը անհատականացում սովորելու.
I. Ծագման խոսքի. 1. Նպատակ բարդությունը կոդով նյութ իր որոշումը. Psycholinguistics քննում, թե ինչպես է որոշակի օրենքներով հիման վրա ձեռք բերված լեզվի, հասկանալի եւ վերարտադրվել ժողովրդի կողմից. Հոգեբանության
Հոգեբանական պատրաստվածությունը երեխայի դպրոց. I.Osnovnoy պատճառը underperformance մեծամասնության ուսանողների մի տեսակ անհասունություն, պակասը հանձնառությունը բարդ գործընթաց է սովորելու. Չափազանց կարեւոր է, որ ժամանակին բացահայտումն այդ
Գ Լ ՈՒ Խ 1. Ինտենսիվության աշխատանքի խնդիրները, եթե ուսանողները պետք PPFP ազդեցությամբ ֆիզիկական պիտանիության վրա կատարման ուսանողների Itensivnost ֆոնին Աշխատաբքի Էկոնոմիկա ԳԼՈՒԽ 2. Փոխհարաբերությունները ինտենսիվության ֆիզիկական ակտիվության հետ, ուսումնառության արդյունքների ուսուցում
Դաշնային գործակալության Կրթության պետական բարձրագույն մասնագիտական կրթության պետական մանկավարժական համալսարանի (VPO Չելյաբինսկի «CSPU") դեպարտամենտի կրթության, հոգեբանության եւ ենթակա մեթոդների ուսուցում աշխատանքներ
1. Մշակում փորձարկման խնդիրներ ներքին կարգով: 2. Տեսակները թեստերի ընդհանուր պրակտիկայի եւ սովորելու օտար լեզվով: 3. Էվոլյուցիան եւ մոտեցումների փորձարկման մեթոդների օտարերկրյա կրթական համակարգի References 3 5 15 23 32 Introduction Review
2. Կյանքն ու գործը Ni Pirogov. 3. Questions Կյանքի 4. Հիմնական դրույթները մանկավարժական համակարգի Pirogov. 5. Value Մանկավարժական ժառանգություն NI Pirogov. 6. Եզրակացություն. 7. Հիշատակում. Ներածություն Անունը Nikolai Pirogov